REKLAMACJE

O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres mailowy: kontakt@wrosklep.pl.

W temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa “Reklamacja”. Formularz reklamacyjny znajduje się tutaj.

Zareklamowany towar wraz z fakturą oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym prosimy przesłać na adres:

Wrocławski Park Wodny S.A., ul. Polna 10, 52-120 Wrocław

Z dopiskiem „REKLAMACJA Wrosklep”

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.

UWAGA:

NIE JEST MOŻLIWY OSOBISTY ZWROT PRODUKTÓW W SIEDZIBIE FIRMY.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.